środa, 30 października 2013

Jutro powracam na dobre

Mam nadzieję, że nie usunęłyście mnie z listy swoich blogów. Najważniejsze, o czym chciałabym wspomnieć:

1. Ostatnio byłam w rozsypce pod każdym względem. Raz chudłam, raz tyłam. Teraz chciałabym się wziąć za siebie raz, a dobrze.
2. Postanowiłam zostać na Boże Narodzenie tutaj. Nie pojadę do Polski, bo tylko bym przytyła u rodziców. To już wolę zostać sama w Niemczech. Już oznajmiłam rodzinie, że nie przyjadę (wcześniej znalazłam oczywiście przekonującą wymówkę).
3. Ostatnio starałam się zorganizować moje życie tak, żeby mniej pracować. Już prawie mi się udało.
4. Założę nowy blog. Na tym osiągnęłam największe sukcesy, ale chcę zacząć na czysto. Oczywiscie podam Wam adres.

Niech moc bedzie z nami!

8 komentarzy:

  1. Witaj :) czekałam na twoją notkę :* i ciesze się że wrócisz na dobre :) a co do świąt samotnych... może i dobrze Ci to wyjdzie przemyślisz sobie wszystko odpoczniesz zrelaxujesz się :) a może jakoś na nowy rok wybierzesz się do rodziny odmieniona ;) ja mam nowego bloga i wiecej pisze o sobie http://mysli-niezrozumiane.blogspot.com/ :) Olcia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ach, nareszcie, droga Greto!
    Z niecierpliwością czekam na Twojego nowego bloga i nowe posty.

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekałam! :) I teraz czekam na jutro i dłuższy post :)
    Trzymaj się!

    OdpowiedzUsuń
  4. Super, że jesteś, czekam na nowego bloga i trzymam kciuki :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Niech Moc będzie z Tobą! :D Trochę szkoda, że zamierzasz porzucić tego bloga, ale rób co uważasz za słuszne :) z niecierpliwością czekam na dalsze wieści od Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
  6. zawsze będziesz na mojej liście blogow :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystko będzie dobrze, bo jesteś Gretą, a Grecie zawsze się udaje! :)

    OdpowiedzUsuń